Winkelen in de Dolfn Mall

3 augustus 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag was het een leuke dag. In de ochtend hebben we weer bagels met pindakaas gegeten. Mijn ouders en broertjes hadden daarvoor al gezwommen (ik sliep toen nog).

Na het ontbijt zijn we naar het Science museum gegaan. Eerst heb ik met ma heel veel informatie gelezen en daarna zijn we naar het spelletjesgedeelte gegaan. We hebben gehoelahoept met Spaanse kleuters (die waren daar echt heel goed in), memory gespeelt, op een fiets energie opgewekt, met een katrol 30 pond opgetild en nog veel meer! Het was erg vermoeiend en we hielden tijdens het spelletjes spelen even een break. We gingen naar de auto en we hebben erg veel fruit gegeten (mango, guave, bananen en sinaasappels). Daarna zijn we weer naar binnen gegaan en toen hebben we wat films bekeken. De films gingen over de ruimte en hoe je sterrenbeelden enzo kan zien en over planeten. Het filmpje was erg leuk en het enige nadeel was dat het er niet heel fris rook.. Dat was een heel groot nadeel. Daarna zijn we doorgelopen naar her gedeelte met de dieren. We hebben daar een opgezette beer gezien, albino slangen die vervelden, muizen die deden alsof ze dood waren en enge spinnen. Een slang die volgde de hele tijd mijn vinger met zn kop en volgens mij wilde hij me heel graag bijten haha.

Daarna zijn we gelijk doorgereden naar de Dolfin Mall. Pa ging met Abri en Akshay naar de bioscoop en ze gingen naar 2 films: de Amazing Spiderman en Batman the Dark night ofzo. Ma en ik gingen winkelen. Het was heel rustig zonder de jongens en we hebben ons echt uitgeleefd. Ik heb een blauw jurkje met een witte strik gekocht, een lange mouwen blouse (paars) van Ralf Lauren, een beige topje, 3 oorbellen en zo een half blousje. Ma heeft sportkleren gekocht en een paar schoenen. Toen we klaar waren met winkelen zijn ma en ik wat gaan eten. We hebben rijst, patat, salade en een vegie-burger gegeten. Daarna zijn we pa en de jongens gaan ophalen. Met hun zijn we nog even naar de Tommy Hilfiger winkel gegaan en daar hebben zij nog wat gekocht. Daarna zijn we weer naar de foodcourt gegaan en pa en mn broertjes namen bami, friet, een veggieburger en wat fanta.

Het was al half 10 (in de avond) dus we gingen naar ons motel. Het is nu kwart over 11 en we gaan zo slapen.

Morgen gaan we de Everglades bezoeken en misschien gaan we ook een tripje met de speedboot maken :D

Groetjes! Niveda

1. Sadhna Weber:
    3 augustus 2012
    Hoi niveda, ik lees dat jullie allemaal leuke en spannende dingen doen, geniet ervan.
    Wil je je vader nog namens ons feliciteren en een fijne raksha bandan wensen, kon helaas niet eerder een berichtje sturen, wifi werkte niet altijd op mallorca.
    Nog veel plezier en groetjes aan iedereen.
    Sadhna phoewa
  2. Niveda bharos:
    3 augustus 2012
    Namaste phoewa,
    Ik zal het zeggen tegen pa! Het is eg leuk hier, maar We hebben nu erg slecht weer.. Is jullie vakantie leuk?
    Groetjes en kusjes van ons allemaal!