Miami beach!

2 augustus 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

Vandaag hebben we in de ochtend bagels met pindakaas gegeten en dat was best lekker. Daarna hebben we wat rondgereden. We zouden een sight seeing maken, maar in plaats daarvan zijn we op het strand gebleven. Het was er echt leuk! Ze hadden zulke bedden met een soort gordijnen eromheen en hele chille stoelen. Het was eigenlijk best rustig op het strand. We zijn er de hele middag gebleven. Het was heel mooi weer en we hebben een ijsje gegeten. Rond 4 uur begonnen de wolken te komen dus wij gingen naar het motel. Onderweg haalden we wat te eten bij een Indiaas restaurant. Thuis hebben we gedoucht en gegeten en daarna zijn we naar key Biscayne gegaan. Dat is 1 van de Keys (eilanden). Wij gaan alle keys bezoeken (er zijn er volgens mij 16 keys).  Het landschap was er erg mooi en toen we over de brug gingen, zagen we de skyline van Miami en we hebben een paar foto's gemaakt.

Morgen ga ik met mn moeder naar de winkels (mn broertjes gaan met mijn vader naar het strand). Het was vandaag ook een rustige dag. Morgen wordt het denk ik drukker..