De laatste dag in Florida

18 augustus 2012 - De Meern, Nederland

Hallo,

Ik schrijf het nu pas op omdat we het de laatste dagen erg druk hebben gehad en we hadden ook last van jetlack..

De laatste dag dat we op het resort waren hebben we een heleboel dingen gedaan. Eerst gingen we met een bootje waarin je moest trappen om verder te komen. Daar zijn we een halfuur in geweest en toen hebben we een schattig mini-schildpadje gezien.

Daarna zijn we gaan golfen haha. Abri had een keer 11 slagen nodig voordat hij het balletje erin had.. Hij was dan ook de laatste. Pa was de eerste en ik de tweede.

Toen zijn we weggegaan om te eten bij de Indiër, maar hij was gesloten. We zijn toen maar wat gaan halen bij de Pizzahut. We namen een pizza met low cheese en garling bread. Het was heel lekker.

Na het eten zijn we richting het vliegveld gegaan, want om 7 uur vertrok ons vliegtuig. Het inchecken ging heel snel en we hadden nog 3 uur over toen we bij onze gate waren. Dus toen gingen we winkelen. Ik heb The Hungergames in het engels gekregen. Na het winkelen zijn we daar maar gaan kaarten omdat we toch niets beters te doen hadden.

Rond half 7 gingen we boarden. De vlucht verliep heel goed en na ongeveer 2 uurtjes kwamen we aan in Miami. Daar moesten we van het vliegtuig, en dan mochten we na een uur weer instappen (in hetzelfde vliegtuig).. Dus begonnen we weer te kaarten haha. Daarna mochten we weer boarden en toen vlogen we weer. In de ochtend kwamen we aan in Nederland en toen werden we opgehaald en naar onze auto gebracht. De koffers pasten niet allemaal in de kofferbak, dus we moesten een heleboel spullen voor houden (o.a. 2 koffers).

En toen waren we weer thuis! De vakantie is weer voorbij.. Het was een superleuke en hele zonnige vakantie :D De volgende keer dat ik op vakantie ga schrijf ik het weer op.

Groetjes, Niveda

Van reisblog naar fotoboek