Slecht weer..

3 augustus 2012 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

Helloo,

Vandaag was het heeel erg rustig. We hebben bij ons motel ontbeten en daarna hebben we ingepakt en zijn we vertrokken. We zouden eigenlijk naar de Everglades gaan maar dat hebben we toch maar niet gedaan. In plaats daarvan zijn we Bayside Market Place gegaan. Pa heeft daar een tochtje met een speedboot gemaakt van 45 minuten en wij gingen winkelen.We hebben niet echt iets gekocht (alleen mn moeder een paar schoenen), maar er waren wel hele leuke spullen van The Hungergames. Ze hadden de spotgaaienspeld, posters, kopjes met een opdruk van hun erop en de film kon je reserveren en dan 18 augustus ophalen. Ik wilde eigenlijk een spotgaaienspeld hebben, maar dat was te duur dus ik heb het niet genomen..

Daarna zijn we naar een ander motel gegaan (Travelodge) .Terwijl we reden begon het heel hard te donderen en te bliksemen. Het motel waar we nu in verblijven ligt dicht bij de Everglades. De Everglades National Park is een natuurpark. Je kan er heel veel doen: naar een alligator farm gaan, canoën, boot tours maken en nog meer dingen. Wij gaan waarschijnlijk een deze dagen (als het weer meezit) een boot tour maken, maar we gaan niet naar een alligator farm. We zijn al naar zo een farm gegaan.

Pa zei dat we misschien zometeen al naar de Everglades gaan. In dat geval schrijf ik 's avonds op hoe het was.

Groetjes! Niveda