De mandir!

12 augustus 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo,

Gisterochtend zijn we gelopen naar Dunkin Donuts en we hebben daar een smoothie en geroosterde broodjes gehaald. Daarna hebben we gezwommen en ik heb 40 baantjes getrokken. Daarna hebben we wat in de lobby van het motel gezeten en kaartspelletjes gespeeld.

In de middag zijn we vertrokken naar een andere sportacademie. We hebben gekeken hoe iedereen speelde en daarna zijn we weggegaan. Ik vond dat alles daar erg commercieel was want ze hadden ook een gamehall enzo..

Daarna hebben we in het motel nette kleren aangetrokken en zijn we naar de mandir gegaan. Het was namelijk Krishna Javanthi (dan word de dag gevierd waarop de achtste verschijning van god Vishnu op aarde kwam). Eerst was de puja. Dat was heel anders dan wat wij thuis doen: ipv vuuroffers offerden ongeveer 50 mensen bloemblaadjes, bananen, water en rijst aan een klein beeldje. Daarna was er een uur muziek en toen viel ik in slaap. Rond 11 uur werd ik wakker. Ze gingen toen zo een pinjata open slaan met een stok en toen kwam daar allerlei snoep uit en daarna gingen ze ook het snoep rondstrooien. Dat was heel leuk haha.

Rond half 1 zijn wij vertrokken. We hebben eerst nog wat te eten gehaald bij de Mac (midden in de nacht!). Ik nam een Sunday ijsje en we namen ook nog 3 large french fries haha. Daarna zijn we naar ons motel gegaan en toen zijn we gaan slaoen.

Groetjes, Niveda

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dagmar: