Dag 2 van de terugreis!

7 augustus 2012 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Hellooo,

Gisteren was het een actievere dag. Ik ben wat vroeger opgestaan en we hebben wafels gegeten. Ma ging daarna zwemmen, Akshay op de computer en Abri en ik gingen lezen. Rond een uur of 11 zijn we weer begonnen met rijden. Na een halfuur zijn we bij de Moal gestopt (een andere dan de vorige keer) en hebben we wat gewinkeld. We hebben niet echt iets gekocht, maar het was wel gezellig. We zijn best snel weer vertrokken en pas in de middag zijn we gestopt bij een strand. Akshay en ik hebben een beetje in de zee gespeeld terwijl Abri heel suf op het strand lag (hij wou een zandkasteel bouwen). Pa en ma hebben toen wat uitgerust en na een uur zijn we weer vertrokken.

Na een uur of 2 zijn we gestopt om te eten wat ma had gemaakt (rijst met bruine bonen). We aten het in een park. Toen we bijna klaar waren begon het een beetje te onweren, dus we zijn snel vertrokken. We zijn nog wel heel even gestopt om het toetje te halen: Ben en Jerry ijs :D

Daarna gingen we weer verder rijden en rond 5 uur kwamen we aan bij het motel. We zijn gelijk naar het strand gegaan. We hebben gezwommen en wat hardgelopen langs het strand. Daarna zijn we naar het zwembad gegaan omdat het een beetje begon te onweren. Toen we klaar waren hebben we gedoucht en we zijn toen langs de winkels gelopen.

Groetjes, Niveda!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade