Autorit door de Everglades

4 augustus 2012 - Florida City, Florida, Verenigde Staten

Goedeavond iedereen,

Ik schreef vanmiddag dat we misschien een tochtje door de Everglades zouden maken en dat hebben we ook gedaan. We zijn met de Jeep rond 5 uur vertrokken. We zijn helemaal naar het einde geweest, naar het plaatsje Flamingo. We hebben geen bijzondere dieren gezien (zoals leeuwen of slangen, alleen 2 dode slangen op de weg) maar wel een heel tropisch landschap. Pa en ma zeiden dat het heel erg leek op Suriname.

We zijn ook een paar keer uitgestapt en toen hebben we over wat paden gewandelt. Dat was heel leuk want het was echt alleen maar natuur. De laatste keer dat we uitstapten (voor Flamingo), werden we achtervolgd door muskieten dus moesten we rennen naar de auto.

We hebben ook de gevangenis gezien waarover Discovery Channel documentaires maakt. Ik vond het een beetje zielig voor al die zwaarbewaakte gevangenen, want ze zaten gevangen achter superveel ijzerdraad enzo, maar ze zullen het wel verdiend hebben..

Daarna wilden we wat te eten halen bij de Mexicaan, maar die hadden niets wat vegetarisch was, dus gingen we brood halen bij de supermarkt. We hebben noedels va npa gegeten en brood met komkommer en smeerkaas (wat heel lekker was).

Het is nu 11 uur en we gaan zo slapen. Ik ga nog een paar foto's uploaden over de Everglades enzo.

Groetjes, Niveda

1. Dude dat is koeler dan de koelste koelkast.xd:
    4 augustus 2012
    Leuk dat je dadt zo kan maken en met die foto's erbij !
  2. Mara aka Hypocretical:
    4 augustus 2012
    Nice!

Ik heb het gelezen want ik ben dol op reisverhalen