Aangekomen in Miami (een dag eerder)!

1 augustus 2012 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Hallo!

In de ochtend hebben we ontbeten bij de motel. Het was een erg magertjes ontbijt, want ze hadden alleen maar brood, boter, jam en bananen.. Gelukkig hadden wij zelf pindakaas (ja Dagmar altijd lekker hahaha) en pasta mee. Daara zijn we met de auto vertrokken naar Palm beach. In de middag zijn we daar aangekomen. We bleven daar de hele middag en toen zijn we verder gereden.Pa heeft 2 uur geredenen toen zijn we naar Denny's gegaan (we waren toen heel dicht bij Miami). Uiteindelijk heb ik niet zoveel gegeten, want het was heel vies daar. Er was wel gratis Wifi, en toen hebben pa en ma een hotel geboekt. We zijn net aangekomen in het hotel (we blijven er 2 nachten) en iedereen heeft gedoucht enzo. We gaan zo watermeloen eten en een film kijken.

Morgen gaan we naar Miami beach :D:D Het landschap is wel echt supermooi!

Groetjes, Niveda

1. Mimi oftewel Minnie Mousie:
    1 augustus 2012
    Hello skatties van het goede leven! Heel fijn om even snel te piepen in de ervaringen van jullie op de vakantie! Wat een aangename verrassing dat jullie eerder in Miami zijn aangekomen dan gepland. Het is wel heel erg minder dat het ontbijt aan de magere kant was! Ze hebben inderdaad niet veel keuze qua beleg, schandalig gewoon! Nou ik hoop dat de rest vd maaltijden wel goed zijn! Keep us posted! Bye honey. X
  2. Rawrtheworld:
    2 augustus 2012
    Wow jij gaat best wel vaak naar coole landen, jaloerss
  3. Niveda bharos:
    2 augustus 2012
    Namaste mimi mousiee!
    Hahaha het ontbijt van vandaag was wel wat beter: bagels met pindakaas :D Hoe gaat het met Aryan? Geef hem maar een kusje van mij :)
    Deze dagen doen we lekker rustig aan maar ik hou jullie up to date!
    Veel kusjes van ons allemaal!
    xxx