Onderweg naar Miami :D

31 juli 2012 - Florida, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo!

Vandaag zijn we vertrokken naar Miami. We komen waarschijnlijk overmorgen aan in Miami. Voordat we gingen rijden, hebben we heel veel andere dingen gedaan. We zijn toch naar een krokodillenfarm gegaan (Sabita phoewa bracht pa op het idee haha). Het was superheet dus we gingen steeds in de schaduw staan, maar we hebben wel veel krokodillen en aligators gezien. Het was niet heel spannend, want ze bewogen niet echt..

Na ongeveer 2 uurtjes zijn we naar een fort gegaan en vanaf daar hadden we een heel mooi uitzicht. Alleen begon het heel hard te regenen (maar het was wel warm). We gingen toen maar naar binnen om te schuilen, maar pa ging nog naar buiten, dus we moesten op pa wachten. Daarna gingen we gelijk naar de auto. We zijn toen St. Augustine gaan verkennen en toen zijn we naar een soort dolfijnen aquarium gegaan. We hebben toen dolfijnen gezien en dat was echt cool. Daarna zijn we gelopen naar het strand (dat achter het aquarium lag). We moesten over rotsen naar beneden om op het strand te komen. Ik heb een haaientand gevonden op het strand. Het begon toen te donderen en te bliksemen, dus we zijn snel weer gaan rijden. Toen zijn we echt op weg gegaan naar Miami.

's Avonds moesten we een uur zoeken naar het hotel, bleek uiteindelijk dat het hotel een andere naam had dan op internet stond -.- Maar goed, we waren er. Ma had gekookt, maar dat smaakte niet zo lekker dus ik heb het niet gegeten maar wel een broodje met pindakaas. Nu ga ik slapen.

Groetjes, Niveda

1. Dagmar:
    31 juli 2012
    Altijd lekker een broodje pindakaas!! :) klinkt als een super vakantie! jaloersssss.....lees trouwens m'n dm!! haha veel plezier!
  2. Chamientrie:
    Hoi Niveda,

Ik lees al jou mooie verhalen heel spannend.Hoe gaat het met de Familie o ja de verjaardag van je pa gefeliciteerd nog. hebben jullie hem verwend. groetjes Chamientrie Phoewa
  3. Sabita phoewa:
    31 juli 2012
    Hahaha... Leuk dat jullie zijn geweest en jammer dat de krokodillen niet bewogen:-( ik was een keer bijna er in gevallen omdat een vriendin zei dat ik een stapje naar achteren moest doen voor de foto.

Jullie vakantie klinkt wel erg spannend:-) Veel plezier

Groetjes aan iedereen xxx
  4. Niveda bharos:
    1 augustus 2012
    Namaste phoewas en hoi Dagmar :D
    Leuk dat jullie mn verhalen met plezier lezen :) We hebben pa heel erg vrwend op zn verjaardag :D
    Woow Sabita phoewa, als u erin was gevallen was dat niet goed geweest! :O
    Dagmar, kijk je dm :$:$

Heel veel groetjes van ons allemaal! xxx