Het begin van de 2e dag!

19 juli 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo iedereen!

Gister ben ik met mijn vader eten gaan halen bij een Indiaas restaurant. Het eten was best pittig maar wel lekker, Daarna heb ik gedoucht, maar het water was echt heeeel heet. Ik heb toch mijn haren gewassen en gevlochten. Daarna ben ik gaan slapen. Ik sliep samen met mijn moeder en kleinste broertje op een tweepersoonsbed, maar we sliepen wel goed.

Vanochtend werden we hier wakker om 3 uur ofzo. Nu is het hier 4.35 uur en in Nederland is het 10.35 uur. We hebben dus wel last van een jet lag. Vandaag gaan we niet heel veel doen, meer wat uitrusten en wennen aan het weer ;D We gaan waarschijnlijk ook zwemmen.

We moeten ons wel goed insmeren met zonnebrandcréme van factor 50. Volgens mij ben ik gister al een heel klein beetje verbrand.. Dat zou dan voor de allereerste keer zijn.. ;O

Nou ja, ik ga nu maar weer slapen want het is nog heel vroeg..

Groetjes

Niveda Bharos

1. Julia:
    Leuk! Ik ga ook naar Amerika deze vakantie! :D

(Gosgosgirl)
  2. ACDC.:
    19 juli 2012
    Wow, het lijkt me zo geweldig om in Florida te zijn!
    Zonnebrand van factor 50, hoe heet is het daar wel niet?
  3. Sascha:
    19 juli 2012
    oh oke leuk! 3 uur is wel vroeg zeg!!
  4. Alexandra:
    Nice!!
    (I'm still here)
  5. Minka1:
    19 juli 2012
    leuk dat je een reisblog bij houdt
  6. Nina:
    Echt Leuk ♥
  7. Dagmar:
    19 juli 2012
    je moet echt fe dat liedje jetlag luisteren, hij is echt leuk! :)
  8. Niveda bharos:
    Dagamaaar!!
    Oké doe ik haha. Hoe is het met jou??

Xxxx
  9. Pebbles:
    Leuk blog! xx pebbles...
  10. -kirstie-:
    20 juli 2012
    Leuke vlog meid !x
  11. Ashish & Chalina:
    20 juli 2012
    Goede middag en avond voor jullie,

Wij zaten net alle blogs en foto's te bewonderen. Klinkt wel allemaal super vet.

We hebben nog wel even geprobeerd om ook jullie richting op te komen... Maar helaas zat het er echt niet in... Winter sport gaat zeker wel lukken hoor...

Wij vertrekken morgen de woestijn in op weg naar de piramides... Heel veel plezier en groetjes aan pa ma en de kleine heren.... plaats ff wat foto's dan ping ik ook wat plaatjes door....

Gr. Ashish & Chalina

Gr.
  12. Niveda bharos:
    21 juli 2012
    Hallo Ashish bhaja en Chalina Bhoujie!

Leuk dat jullie mn blog hebben gelezen :D. Jammer dat het niet is gelukt haha, zou wel leuk zijn geweest! We kijken al uit naar wintersport!

Woow, jullie gaan Naar egypte.. Zo cool! Ik heb gehoord dat het daar lekker warm is :)

De fotos zijn een probleempje, de iPad wil ze niet uploaded en ik heb een hele oude fototoestel, Maar we zijn er mee bezig!
    Groetjes en bosies van ons allemaal haha.

Groetjes, Niveda en de rest