De 3e dag!

20 juli 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Vandaag was een vrij rustige dag. Ik heb tot 9 uur uitgeslapen en toen zijn we riching het zwembad gegaan. Ik heb niet gezwommen omdat mijn ogen nog steeds rood zijn en ik geen zin had in super veelklitten. Bijhet zwembad heb ik in de schaduw een boek gelezen. Daarna hebben we ons loge first en zijn we weer gaan winkelen bij een anders Premium Outlet. Hier waren wat duurdere winkelsdus we hebben niet veel gekocht. Ik had bij a 2 Adidas vested gekocht en ook bij a een Armani t-shirt, Maar dat heb ik tochmaar niet gegaan omdat ik het niet nodig heb. Ik heb vandaag helemaal niet uitgegeven! Eigenlijk mag ik deze heel week nietsmeer kopen omdat ik Gisteren te veel heb uitgegeven, maar ik weet niet of dat gaat lukken.

Tijdens het winkelen  deaden mn broertjes wel  irritant, Maar daarna ging het weer beter.

Morgen gaan we naar Walt Disney' s animal Kingdom. Dat is 1 van de 5 Parken die Disney world heeft. Wij gaan 4 van die Parken bezoeken en daar down we 4 dagen over. Daarna gaan we een cruise maken van 3 nachten en 4 dagen Naar de Bahamas.

Ik ga nu eten, mn moederheeftzelf gekookt.