Terugweg naar het noorden

6 augustus 2012 - Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo!

Vandaag was het weer heel erg rustig - we hebben bijna de hele dag gereden..

In de ochtend hebben we bij het motel ontbeten (geroosterd brood) en daarna zijn we op de computers die ze daar hadden geweest. Rond 11 uur begonnen we met rijden. We hebben best lang gereden, totdat we  stopten om nog een airboat tocht te maken. Dit was aan de andere kant van de Everglades. We hebben watjes gekregen om in onze oren te doen en toen zjin we met een klein groepje gaan varen. We gingen heel snel en halverwege stopten we bij Okee Chobie. Dat is een soort plaats waar Indianen leefden in de zwam (op een klein hard stukje grond, zodat het niet zakte). Daar mochten we 10 minuten rondkijken en we hebben sprinkhanen en alligators gezien. Daarna zijn we weer teruggegaan met de Airboat en toen zijn we weer gaan rijden. In de middag begon het weer heel hard te regenen en te bliksemen dus we moesten wat langzamer rijden. We zijn in de avond aangekomen bij ons motel (weer van Travelodge).

We hebben net rijst gegeten wat ma heeft gemaakt en we kijken nu tv. Het regenen is nu gestopt, maar het dondert volgens mij nog steeds. Het is nu 10 uur en misschien gaan we zo wat spelletjes doen. Morgen gaan we wat dingen bezichtigen en weer verder rijden naar het noorden.

Groetjes! Niveda

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade