Quest!

26 juli 2012 - Florida, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo!

Vandaag zijn we naar het laatste attractiepark gegaan: Quest. Quest is eigenlijk gewoon een supergroot gebouw met games erin. Computerspelletjes en race spelletjes enzo..  Er waren 5 grote verdiepingen met race, schiet, dans spelletjes en nog veeeel meer! Het was heel leuk. We hebben superveel spelletjes gespeeld, maar we gingen rond 4 uur toch weg. We gingen toen naar Kissimee. We zijn naar een park gegaan en daar hebben we wat gespeeld.

Pa heeft ma daarna afgezet bij een Premium outlet en wij zijn naar het motelkamertje gegaan en we hebben daarna gezwommen.

Nadat we hadden gezwommen hebben we meloen gegeten en daarna heb ik gedoucht.  Ht was dus een hele rustige dag. Morgen gaan we naar het cruiseschip. Ik weet niet of we daar internet hebben, maar ik denk het wel.

Pa is ma nu aan het ophalen van de winkels en wij kijken tv.

Groetjes, Niveda!!

1. Sadhna Weber:
    26 juli 2012
    Hi Niveda en familie, zijn jullie nu al beu van al die pretparken?;-) Het moet echt een waanzinnige belevenis zijn. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen op de Bahamas. We zitten nu op Mallorca. Onze eerste dag achter de rug en de jongens genieten al met volle teugen van. Groetjes van familie Weber.
  2. Sabita phoewa:
    27 juli 2012
    Hi, nog gefeliciteerd met je vader!. Hebben jullie er een leuk feestje van gemaakt.
    Gelukkig schijnt hier ook weer eens de zon en kunnen we lekker buiten genieten.

Ps gaan jullie ook naar een krokodillenfarm? Is erg spannend:-)
    Xxxxx
  3. Niveda bharos:
    30 juli 2012
    Hallo Sabita phoewa en Roy phoepa,
    Op het einde waren we de pretparken wel een beetje zat maar dat maakte niet zoveel uit haha. Op de cruise en de Bahamas hadden we geen internet maar ik schrijf er zo over! Veel plezier op Mallorca phoepa!
    Dankuwel phoewaa! Het was een feestje op de cruise geworden en pa zegt dat het een leuk feestje was met een 'tof' dinner hahaha.. Geniet van het weer!
    We gaan naar de Everglades en daar zijn ook krokodillen en dat soort dieren xd Best eng maar we hebben vandaag ook een aligator gezien haha.
    Groetjes van de familie Bharos!