Geland!

18 juli 2012 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo!

We zijn goed geland en we zitten nu in ORLANDO, FLORIDA!!

De vliegreis was heel comfortabel en is goed gegaan. Het is hier 5.41 uur en in Nederland is het nu 23.42 uur. We liggen op ons bed in het motelkamertje die we 4 nachten hebben. Ik heb mijn laptop meegenomen dus ik heb gewoon WIFI ;D

We hebben een hele grote Jeep gehuurd als auto voor 4 weken en die is erg ruim van binnen. Het landschap is erg mooi en ik heb veel foto* s gemaakt, De gebouwen zijn ook supermooi ontworpen en er zijn veel nieuwe dingen te zien. Er staan palmbomen langs de weg! Ik ben echt in the Paradise haha xd.

Ons motelkamertje is niet erg groot, maar wel heel schoon en er is een goede airco. Het regende net even, maar dat is na 10 minuten ofzo al weer gestopt! Tegenover ons motel zitten 2 pretparken! Er zijn een heleboel hoge attracties en we MOETEN daar echt heen gaan ;) Maar vrijdag en zaterdag gaan we naar Walt Disney World! Dat word echt superleuk ;D

Het is hier weer begonnen met donderen maar het regent niet, het is heel heet en de zon schijnt, dus dat is echt raar..

Ik ga even een dutje doen want we gaan zo naar een outlet of naar het zwembad. Misschien schrijf ik s*avonds nog wat.. De foto°s komen later wel.

Groetjes van mij uit Orlando!

1. Supermodel X10:
    19 juli 2012
    ik word echt jaloers!!!!!